Pressemeddelelse // Lancering af ny hjemmeside

En selvfølge for nogen – dog en velovervejet beslutning for Bloomingville

Bloomingville har netop lanceret en nye hjemmeside for deres børnebrand ’Bloomingville MINI’ med salg direkte til slutbrugeren. Dette er en strategisk og nøje overvejet beslutning for Bloomingville, da Bloomingville hidtil kun har tilbudt salg til B2B – altså har virksomhedens fire brands kun kunnet købes af forhandlere til videresalg. Med den nye hjemmeside bloomingvillemini.com er det altså første gang salget henvender sig direkte til slutbrugerne.

Beslutningen om denne nye hjemmeside er truffet efter flere overvejelser, bl.a. har det vægtet højt at kunne tilbyde det fulde sortiment til kunderne. Hjemmesiden byder på mere end 370 nuttede styles til de mindste i familien og det er indtil videre muligt at købe på siden fra 11 lande i Europa.

En efterspørgsel på produkterne på fx Instagram m.fl., har bekræftet Bloomingville i beslutningen om at åbne denne salgskanal. Udover salg, skal hjemmesiden også kunne styrke brandidentiteten for det allerede populære brand, som allerede er en del af mange hjem verden over.

Bloomingville MINI sælges på nuværende tidpunkt af forhandlere i butikker og webshops verden over, så den nye webshop vil blot være et supplement til det eksisterende salg.

Bloomingville MINI kan i 2025 fejre 10-års fødselsdag, som vil blive fejret med alle kunder, både B2B og B2C.

Gå til bloomingvillemini.com

Venligst altid krediter Bloomingville MINI. Link til bloomingville.com eller bloomingvillemini.com, hvis billeder bruges online. Hvis du bruger billederne på sociale medier, venligst tag @bloomingvillemini.

Du er altid velkommen til at kontakte os på press@bloomingville.com

keyboard_arrow_up